כספת למשרד מהיבואן לצרכן

תוכן עניינים
כספת sa250 - כספת במבצע
מבצעים מדהימים לכל סוגי הכספות מ-499 ₪ בלבד!
כספת sa250 - כספת במבצע

כספת דגם SA-250

כספת אלקטרונית, ביתית ומשרדית - דגם SA250 יעילה ואיכותית
  • כספת אלקטרונית מתקדמת + 2 מפתחות חירום
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 25 ס"מ
  • רוחב: 35 ס"מ
  • עומק: 25 ס"מ
  • משקל: 14 ק"ג
כספת לנשק דגם M-30

כספת דגם M-30

מבצע שאסור לפספס! כספת לבית ולעסק דגם M-30 בעלת 4 בריחים
  • כספת לבית ולעסק דגם M-30 בעלת 4 בריחים
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 25 ס"מ
  • רוחב: 35 ס"מ
  • עומק: 25 ס"מ
  • משקל: 26 ק"ג
כספת אלקטרונית w-450

כספת אלקטרונית דגם W-450

כספת אלקטרונית, ביתית ומשרדית + 2 מפתחות חירום - דגם W-450
  • כספת אלקטרונית, ביתית ומשרדית + 2 מפתחות חירום - דגם W-450
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 45 ס"מ
  • רוחב: 38 ס"מ
  • עומק: 33 ס"מ
  • משקל: 54 ק"ג
TC - כספת כבדה

כספת כבדה דגם TC-65

מבצע משתלם במיוחד! כספת כבדה למיגון מירבי בבית ובעסק דגם TC
  • כספת כבדה מתקדמת לבית ולעסק הכוללת 2 מלכודות זכוכית, 2 נעילות, כספת בתקן C1
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 65 ס"מ
  • רוחב: 50 ס"מ
  • עומק: 50 ס"מ
  • משקל: 350 ק"ג
כספות משרדיות​ - כספת ES-45

כספת דגם ES-45

כספת אלקטרונית, ביתית ומשרדית - דגם ES-45 פשוטה לתפעול + 2 מפתחות
  • כספת אלקטרונית דגם ES-45 - כולל 2 מפתחות חירום
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 45 ס"מ
  • רוחב: 35 ס"מ
  • עומק: 25 ס"מ
  • משקל: 18 ק"ג
כספת נשק דגם A25

כספת נשק דגם A-25

כספת נשק אלקטרונית הכוללת 2 מפתחות חירום/כספת מפתח בלבד
  • כספת נשק עם 2 מפתחות חירום/מפתח בלבד, עומדת בדרישת אקדח
  • כולל הובלה לבית הלקוח
  • גובה: 17 ס"מ
  • רוחב: 23 ס"מ
  • עומק: 17 ס"מ
  • עומדת בדרישת אקדח

תוכן זה נכתב ע"י Safe4U – מכירה, שירות ופריצת כספות מכל הסוגים

Safe4U - מכירה, שירות ופריצת כספות

מה בטוח למשרד?

מקום העבודה עוסק לא רק במרחב הפיזי שבו עובדים העובדים, אלא גם במוצרים ובשירותים שבהם הם משתמשים כדי לבצע את עבודתם.

מקום עבודה בטוח הוא מקום נקי מסיכונים וסיכונים. זה מקום שבו אנשים יכולים לעבוד מבלי לדאוג לבריאותם או לבטיחותם.

חשוב להתייחס לבטיחות המוצרים למשרד. הפריטים במשרד שלך יכולים לעשות או לשבור את היום שלך. הנה כמה מהדברים שעליך לחשוב עליהם בעת בחירת מוצרי משרד.

1) מוצרים בטוחים למשרד: הדבר הראשון שאתה צריך לשים לב אליו הוא האם מוצר בטוח או לא בטוח עבור הסביבה המשרדית. זה כולל מגוון היבטים שונים כגון אם הוא רעיל, דליק, או יוצר סכנה בעת שימוש לא נכון.

2) מוצרים בטוחים לעבודה: כדאי גם לבדוק אם משהו בטוח לעבודה לפני שרוכשים אותו כי לא כל מה שטוב בבית יהיה טוב במקום העבודה. לדוגמה, סוגים מסוימים של חומרי ניקוי עשויים להיות חזקים מדי ועלולים לגרום נזק לציוד רגיש כמו מכונות צילום ומדפסות.

3) אמצעי בטיחות משרדיים: דבר נוסף שיש לקחת בחשבון הם אמצעי בטיחות שמגיעים עם פריט, כמו גם כמה קל יהיה להשתמש בהם בבטחה במשרד

מהי ההגדרה של ציוד משרדי?

ציוד משרדי הוא כל סוג של ציוד המשמש למשרד.

ההגדרה של ציוד משרדי יכולה להשתנות בהתאם לאדם שאתה שואל. למשל, אם הייתם שואלים בעל עסק, הוא היה אומר שציוד משרדי הוא כל דבר, החל בעט ועד מחשב. אם היית שואל רואה חשבון, הם היו אומרים שזה רק הפריטים הבסיסיים שלך כמו עטים ונייר. הגדרה זו יכולה להיות תלויה גם בסוג העסק או התעשייה בה אתה נמצא. לדוגמה, אם אתה חברת בנייה או מהנדס, אז ההגדרה שלך עשויה להיות שונה מאדם שעובד בסביבה משרדית כל היום.

ההגדרה של ציוד משרדי היא הכלים והמכשירים המשמשים בסביבה משרדית.

ניתן להגדיר ציוד משרדי ככלים ומכשירים המשמשים בסביבה משרדית. כמה דוגמאות לכך הן מחשבים, מדפסות, מכשירי פקס, ארונות תיוק, שולחנות כתיבה, כסאות וכו'.

רשימת הציוד המשרדי ארוכה אך מאמר זה יתמקד בסוגים הנפוצים והפופולריים ביותר של פריטים אלו.

כיצד תוכל לזכור את בריאות העובדים שלך בעת רכישת מוצרים?

בריאותו של עובד במשרד חשובה לחברה. על החברה לדאוג לשלומו ולבטיחותו של העובד. עובדים צריכים להרגיש בנוח ובטוח במקום עבודתם. אבל זה לא תמיד אפשרי ברכישת מוצרים, בגלל התוכן או החומרים שהם מכילים. קשה מאוד לזכור את כל הפרטים על מוצר, אבל אנחנו יכולים להקל על זה על ידי מודעות למוצרים האלה שאינם בטוחים עבור סביבה משרדית.

ישנם גורמים רבים ושונים שיכולים להשפיע על בריאותו ובטיחותו של העובד בעבודה, כגון: תכולה, חומרים, עמידות, דרישות תחזוקה ועוד. נבחן את הגורמים הללו בזה אחר זה כדי להבין טוב יותר כיצד הם משפיעים על הבריאות והבטיחות של העובדים שלנו.

בכל הנוגע לבריאות העובדים שלך, אתה רוצה לוודא שאתה לא מעמיד אותם בפני נזק. לכן ברכישת מוצרים צריך לוודא שהם בטוחים למשרד מהיבואן לצרכן.

הדבר הראשון שאתה צריך לעשות הוא לוודא שהכיסא המשרדי שלך הוא אפשרות בריאה. זה יבטיח שהעובדים שלך לא יהיו בסיכון לפציעות או מחלות כלשהן בזמן העבודה ליד השולחן שלהם.

מהם כמה טיפים ועצות בטיחות לעבודה בבית?

עבודה מהבית היא דרך מצוינת לחסוך זמן בנסיעות ולבלות יותר זמן עם המשפחה. אבל יש כמה שיקולי בטיחות שאתה צריך לקחת בחשבון לפני שאתה מתחיל לעבוד מהבית.

לדוגמה, אם אתם רוצים לעבוד מחדר השינה שלכם, ודאו שהמיטה שלכם נדחקת מהשולחן ושאין בחדר שום דבר שעלול לגרום לסכנת שריפה. אם אתם הולכים לעבוד בסלון, הרחיקו כל דבר דליק מהחלל בו תעבדו וודאו שיש מספיק מקום לאנשים להסתובב מבלי למעוד על דבר.

לעבודה מהבית יש יתרונות. אתה יותר פרודוקטיבי, אתה חוסך זמן וכסף בנסיעות, ואתה יכול לעבוד בפיג'מה שלך. אבל יש גם כמה חסרונות, כמו היעדר אינטראקציה חברתית, שטח מוגבל והיעדר משרד פרטי.

הדבר הראשון שצריך לעשות הוא להפוך את הבית שלך למקום בטוח לעבודה על ידי ביצוע עצות הבטיחות הבאות:

– ודא שיש לך את התאורה המתאימה

– הגן על העיניים שלך באמצעות משקפי שמש או מסכות עיניים

– הרחק את שולחן העבודה שלך מחלונות

– הרחק את כל הפריטים שעלולים להיות מסוכנים מהישג יד

כספת למשרד

מעוניינים בפרטים נוספים וייעוץ מקצועי מחברת Safe4U ללא עלות? חייגו עכשיו > 050-808-7632 או השאירו פרטים בטופס צור קשר ונחזור אליכם בהקדם עם הצעת מחיר משתלמת ביותר.

דגמים נוספים של כספות
סוגי כספות נוספים
שירותים נוספים
מידע שעשוי לעניין אותך
אזורי שירות
למה כדאי לכם לעבוד איתנו?

יחס אישי ואדיב

עמידה בזמנים

מחיר הוגן

מקצועיות ואמינות

ותק וניסיון רב שנים

ממליצים עלינו

מעוניינים לשמוע פרטים נוספים ולחפש חנות כספות או איש כספות זמין באזור מגורכם?
השאירו פרטים בטופס עכשיו ונציג מטעם החברה ייצור עמכם קשר בהקדם האפשרי למתן ייעוץ מקצועי, הכוונה והצעה משתלמת שלא תוכלו לסרב לה.

דילוג לתוכן